Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe bestel ik bij Den Mulder Boomteelt?

In onze webshop kunt u de gewenste producten selecteren en direct bestellen, met een minimaal bestelbedrag van €25,- per bestelling. Indien u nog twijfelt over uw bestelling of u wilt elders nog graag een vergelijking maken, dan is het ook mogelijk de geselecteerde producten te bewaren als offerte.

Het bestelproces stap voor stap:

  • Plaats uw gewenste product(en) in de winkelmand.
  • Klik op de winkelmand wanneer u alle gewenste artikelen gevonden heeft.
  • Iets niet gevonden wat u zocht? Voeg een aanvraagregel toe.
  • Klik op ‘Ga verder’.
  • Log in of registreer om verder te gaan en uw bestelling te plaatsen.
  • Geef uw gewenste leverconditie en leverdatum aan en klik op ‘Bestellen’.
  • Controleer uw bestelling en gegevens en selecteer een betaalmethode.
  • Controleer onze voorwaarden en reken uw bestelling gemakkelijk af.

Komt u er niet uit?
Wilt u een boom of plant aankopen, maar heeft u nog geen idee welke soorten voldoen of geschikt zijn voor de gewenste standplaats? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar contact@denmulderboomteelt.com met de gewenste aantallen, sierwaarden en kenmerken.



Kan ik mijn gewenste product bezichtigen op de kwekerij?

Heeft u specifiek interesse in een product dat wij aanbieden vanuit onze eigen kwekerij en u zou dit graag willen bezichtigen? Indien het een zware kwaliteit boom, heester of conifeer betreft is dit in de meeste gevallen mogelijk. Een zware kwaliteit verwijst naar een boom met een stam dikker in omtrek dan 25 cm of een heester hoger dan 300 cm. 

Onze kwekerij is van maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 uur tot 16.30 uur. In de maanden november, maart en april zijn wij ook op zaterdag geopend van 9.00 uur tot 12.00 uur.

Vanwege de grote omvang van onze kwekerij zijn wij uitsluitend te bezoeken op afspraak. Wij adviseren u om ons te bezoeken samen met uw hovenier, tuinaannemer of tuinontwerper. Zij hebben namelijk de beste kennis van uw tuin en welke beplanting hierbij past. De beste keuzes voor uw tuin maken we in samenspraak. 

Wilt u graag een adviesafspraak maken? Neem dan contact met ons op via contact@denmulderboomteelt.com.



Kan ik actueel beeldmateriaal van mijn gewenste product ontvangen?

Mocht u een zo actueel mogelijk beeld willen hebben van de gewenste soort? Dan kunt op aanvraag een zeer recente foto ontvangen. De kosten hiervoor zijn €25,- (incl. btw) per gefotografeerd product. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via contact@denmulderboomteelt.com.



Hoe kan ik een beplantingslijst indienen?

Heeft u door uw tuinarchitect onlangs een tuinontwerp laten uitwerken met een beplantingsplan of heeft u zelf een uitgewerkte plantenlijst samengesteld? U kunt deze per e-mail bij ons indienen via contact@denmulderboomteelt.com. Wij zullen vervolgens een vrijblijvende offerte uitbrengen voor het leveren van het door u gewenste complete set aan tuinplanten.



Kan ik mijn bestelling naast afhalen ook laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw bestelling aan huis te laten bezorgen. Bomentransport is complex en hierdoor vrij kostbaar. Wij proberen het bezorgen van bestellingen daarom te combineren met andere bestellingen om zo de transportkosten laag te houden. Daarnaast sparen we op deze manier het milieu. Wij streven er desondanks altijd naar om bestellingen in Nederland en België binnen 7 werkdagen te bezorgen. Voor Duitsland streven we naar een bezorgingstermijn van 14 werkdagen. Meer informatie over bezorging, neem een kijkje op onze pagina bestelinformatie.



Mijn plant is geleverd en nu?

Er zijn veel verschillende opvattingen over hoe een boom of struikvorm geplant dient te worden. Middels instructies leggen wij stapsgewijs uit hoe u het betreffende product het beste kunt planten. Meer uitgebreide informatie over het planten en de bijbehorende nazorg vindt u via onze pagina plant- en nazorginstructies



Heb ik garantie op mijn aangekochte producten?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Meer exacte informatie over onze garantie, ga naar onze pagina over garantie.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).